Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa alkaen 1.5.2016.

Finn-Savotta Oy

Savotta Store verkkokaupan tuotteita myy Finn-Savotta Oy (2728312-7). Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteemme ovat tilattavissa verkkokaupastamme osoitteessa. www.savottastore.fi. Kaikkien tilauksien yhteydessä käytämme sähköpostivahvistusta, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Toimitamme

Toimitamme tuotteet Suomen Postin tai Matkahuollon kautta, riippuen tilauksesta. Tuotteiden toimitusaika on 1-3 arkipäivää. Jos tuote on tilapäisesti loppunut, ilmoitamme poikkeavan toimitusajan tilauksen yhteydessä. Saat sähköpostilla Postin lähetystunnuksen, kun paketti on lähtenyt meiltä. Posti lähettää teille saapumisilmoituksen tekstiviestillä, kun paketti on noudettavissa. Ilmoitathan puhelinnumerosi tilauksen yhteydessä.

Toimitusmaksut:

Posti 16 paketin nouto postin toimipisteestä 4,90€.
- Postin pakettiautomaatti 4,90€
- Posti 16 Flex paketti ovelle toimitettuna 11,90€.
Postiennakkomaksu 3,90€.
Matkahuollon toimitukset Matkahuollon noutopisteeltä 4,90€.

Maksutavat

Käytössäsi on useita eri maksutapoja. Klarna lasku ja erämaksu, postiennakko, bussiennakko, luottokortti tai verkkopankki. Voit maksaa tilauksen myös postiennakolla. Tällöin maksat tilaamasi tuotteet ja toimituskulut, kun noudat tilauksen postista. Ovelle toimitettavat tuotteet voi maksaa postin kuljettajalle toimitettaessa.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Finn-Savotta Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Maksuliikenteen reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj. Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj

Osoite:
Innova 2, Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com
y-tunnus: 2122839-7

 

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Finn-Savotta Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

Savotta tuotteet

Haluamme varmistaa tuotteidemme laadun ja asiakkaidemme tyytyväisyyden. Mikäli Savotta-tuotteen laadussa on jotain sinua askarruttavaa, ole hyvä ja ota yhteyttä laadunvalvontaamme sähköpostilla osoitteeseen: reklamaatio@savotta.fi

Halutessasi voit myös lähettää tuotteen laadunvalvontaamme tutkittavaksi. Tutkimme tarkasti kaikki reklamoidut tuotteet ja vastaamme aina reklamaatioon.

Huomioithan, että olet noudattanut tuotteiden käyttö- ja asennusohjeita, sillä takuu korvaa vain valmistus- ja materiaalivirheet sekä normaalikäytössä syntyneet viat.

Tarkastuksen jälkeen päätämme onko tuote korjattavissa vai korvaammeko sen uudella vastaavalla tuotteella. Ensisijaisesti pyrimme aina korjaamaan viallisen tuotteen. Näin edistämme linjauksemme mukaista ympäristöä kuormittamatonta kestävää kulutusta.

Tuotepalautukset

Asiakaspalautukset tulee hoitaa Postin asiakaspalautuksen kautta käyttäen palautustunnusta. Linkki Postin asiakaspalautus infoon.

Savotta Storesta tilatuilla tuotteilla on aina 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Alkaen siitä, kun tilaus on noudettu tai vastaanotettu. Ostoksen hinta palautetaan, kun tuote on saapunut palautusosoitteeseen. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Palautuvien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, alkuperäisessä pakkauksessa jälleenmyytävässä kunnossa. Tuotelappujen tulee olla kiinni tuotteessa. Myös myyntipakkauksen tulee olla jälleenmyyntikelpoinen eli ehjä. Palautus on näitä ehtoja noudattaen maksuton.

Liittäkää paketin mukaan yhteystietonne, kuitti sekä mahdollista rahanpalautusta varten tilinumeronne.

Postin asiakaspalautusnumero: 628217

Osoitetiedot:
Finn-Savotta Oy
Asiakaspalautus
Onnelantie 2
43500 Karstula

Reklamaatiot

Jos tuotteessa on reklamoitavaa, voitte ottaa yhteyttä osoitteeseen store@savotta.fi tai soittaa numeroon +358 040 6851172. Pakkaathan palautettavat tuotteet huolellisesti. Liitä mukaan lähetyslista, selvitys reklamaation syystä ja tilinumero mahdollista palautusta varten. Säilytättehän postista saamanne palautuskuitin kunnes maksu on palautunut tilillenne tai olette saaneet korvaavan tuotteen tilalle.

Postin asiakaspalautusnumero: 628217

Osoitetiedot:
Finn-Savotta Oy
Laadunvalvonta
Onnelantie 2
43500 KARSTULA

Huom!

  • Liitä aina mukaan: - mahdollisimman tarkka selvitys tuotereklamaation syystä - tuotteen ostopäivämäärä ja paikka (ostokuitti, mikäli on tallessa) - yhteystietosi

Näin varmistamme reklamaation saumattoman käsittelyn. Ottakaa myös huomioon, että reklamaation huolellinen käsittely vie aina aikaa ja meistä riippumattomista syistä myös asiakaspalautusten pakettiliikenne voi joskus olla hidasta. Me täällä Savotalla pyrimme aina palvelemaan asiakkaitamme mahdollisimman nopeasti ja hyvin. Asiakastyytyväisyys on meille tärkeä asia!